Månd.12/6 Hejsan! Det svalkade skönt i sjöbrisen på Norra Vättern idag. Vattentemperaturen låg runt 20 grader vid Hjortholmen och i luften var det 21 grader. Här på hemmaplan var det nya högstanoteringar för året med 28,9 grader på väderstationens mätare medan det var 27,5 somt mest nere på lågdelen. Nu laddar jag för ytterligare en mycket varm dag. Hej hopp. Måndagens siffror: | Min idag kl.23,30 | Max idag kl. 17,30 | kl.23,59 |
| 14,9 ° C | 28,9 ° C (27,5) | 18,9 ° C |
| QNH | Nederb idag | Nederb månad |
| 1023,3 hPa fallande | Varmt. | 2,1 mm |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar