27/2 Hallå igen! Har varit lite vasaloppsuppehåll men nu är jag tillbaka igen efter tisdagens halvvasa. Men vi tar väl en dag i taget och börjar med måndagens vädersammanfattning. Efter en kall morgon mulnade det till under kvällen och började senare att snöa. Måndagens siffror: | Min idag | Max idag | kl.22 |
| -18,8 ° C | -2,1 ° C | -5,1 ° C |
| QNH | Nederb idag | Nederb månad |
| 1004,0 hPa fallande | Tom.sönd 1,5 mm snö | 38,0 mm |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar