Tjosan! Det regnade till ganska bra tidigt i morse innan den första höstluften drog in med ett par skurar under dagen. Varmare igen i nästa vecka när Spanienluften gör en attack mot Skandinavien. Väderstationen kommer nu att ligga nere ett tag men beräknas vara i funktion igen omkring den 10:e sept. Ha det så bra så ses vi då.Hej hopp.Dagens siffror: | Min idag | Max idag | Nu |
| 9,6 grader C. | 17,1 ° C | 10,8 ° C |
| QNH | Nederb idag | Nederb månad |
| 1006,9 hPa stigande | 7,9 mm regn | 84,7 mm |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar